BRUNTEK – CAMPANIE OOH
Context
Companie cu capital 100% românesc, BrunTek, cu sediul în Vălenii de Munte se remarcă pe piața producătorilor de învelitori metalice destinate consumatorilor rezidențiali și industriali nu doar printr-o ofertă generoasă de produse și servicii de calitate ci și printr-o investiție continuă în bunele relații cu clienții săi.
Aceste relații i-au adus lui BrunTek notorietate în întreg județul Prahova, contribuind substanțial la creșterea vânzărilor și la dezvoltarea companiei.
Pentru că venise momentul ca BrunTek să-și crească vizibilitatea brandului și să capitalizeze bunul renume al acestuia, compania a apelat la serviciile BVR’s Creative Lodge pentru dezvoltarea unei campanii vizuale OOH (Out of Home Advertising), vizând astfel să devină accesibilă unei comunități mai largi de potențiali clienți.
Perspectivă
Pornind de la o analiză a vizibilității brandului și a poziționării lui în raport cu competiția directă, echipa BVR’s Creative Lodge a stabilit împreună cu beneficiarii cele mai importante obiective de campanie și a pornit la drum, la propriu: întreg teritoriul vizat pentru o Campanie OOH a fost parcurs, analizat și interpretat pentru a identifica soluțiile optime de promovare și pentru a structura o Campanie OOH cât mai calibrată la nevoile și resursele companiei.
Adaptându-se profilului clientului uzual, BrunTek mizase destul de puțin, până la momentul respectiv, pe promovarea clasică a brandului sau pe avantajele unei prezențe puternice în mediul online. De asemenea, nu acordase atenție prezentării unitare a brandului.
Urmărind un impact maxim, am susținut că această Campanie OOH de promovare va avea succes doar dacă, depășindu-și scopul, va urmări să asigure o prezență coerentă atât vizual cât și din punct de vedere al mesajului, pe toate canalele de comunicare utilizate de companie în viitor, nu doar în publicitatea OOH.
Soluție
Pornind de la un logo și un nume deja fixate, am identificat un slogan interesant, cu o sonoritate puternică, în jurul căruia am construit un set de 3 vizualuri coerente, destinate prezentării pe panouri și bannere stradale, completate de o scurtă animație 2D, care aduce împreună, explică și fixează fiecare element vizual important al brandului și al campaniei, precum și mesajele principale.
Toate aceste elemente au fost integrate unei strategii de campanie care conține recomandări privind amplasarea panourilor și a bannerelor, etapizarea prezentării imaginilor și sugestii privind această Campanie OOH în mediul online.