PLEXIROM – REBRANDING & MORE
Context
Plexirom este o companie franceză fondată acum 25 de ani, cu sediul în București care a devenit lider european în prelucrarea produselor din sticlă acrilică. Chiar dacă afacerea a avut întotdeauna la bază calitatea, imaginea sa publică nu reflecta în întregime acest lucru, așa încât un proces complet de rebranding a devenit necesar. A trebuit să schimbăm perspectiva subliniind importanța calității și încorporând valoarea premium în brandul Plexirom.
Perspectivă
Cercetarea noastră a relevat faptul că grupul țintă are nevoie să asocieze in imaginea brandului o imagine clară a produselor acrilice, designul lor precis invocând transparența produsului final.
Soluție
BVR’s Creative Lodge a reformulat vizual modelul de business al Plexirom dinspre un producător standard spre o companie franceză care oferă o întreagă gamă de produse acrilice.
Din acest punct am adăugat valoare poveștii brandului, în jurul numelui companiei – am ales să folosim ultima literă a acestuia, M pentru a comunica metaforic valorile companiei. Prelucrarea produselor acrilice a fost pusă în legătură cu cei trei „stâlpi” ai literei M, pentru a marca baza solidă pe care compania este construită și pentru a sugera Calitatea.
Curbura liniilor de conexiune care formează litera simbolizează Flexibilitatea; forma minimalistă, exprimată prin design-ul actual reflectă competitivitatea. Am creat o nouă identitate vizuală și o nouă direcție artistică, care împreună cu fotografiile de calitate excepțională au ridicat brand-ul.
În final am creat o suită de ambalaje care asigură coerența de imagine și în același timp introduce elemente de story-telling pentru a-l conecta pe consumator la valorile centrale ale Plexirom.

PREZENTARE PLEXIROM














