APOSTROPHE – BRANDING & MORE
Context
Conceptul Apostrophe satisface nevoia micilor momente care fac diferența în viață: un magazin online cu peste 1.000 de produse la prețuri accesibile, potrivite pentru orice ocazie. Oferă o gamă largă de articole pentru cumpărători: începând cu articole de uz zilnic continuând cu haine, produse de birotică, chiar și jucării.
Apostrophe a înțeles câte de important este să oferi opțiuni multiple clienților tăi și a intuit că acest concept este alegerea perfectă de branding.
Perspectivă
Analiza consumatorului a arătat nevoia unui spațiu de comercializare cu produse amuzante și aducătoare de bună dispoziție. Echipa BVR’s Creative Lodge a concluzionat că identitatea de brand și valorile asociate trebuiau să captureze aceste emoții, în strânsă relație cu stilul și moda contemporane.
Soluție
Pentru a depăși branding-ul convențional asociat categoriei de consumatori, am construit o strategie orientată spre a aduce mai mult bine în lume într-o formă prietenoasă și de impact. Imaginea Apostrophe este căruciorul de cumpărături care, prin natura lui curajoasă și jucăușă, „duce” oricâte produse poate achiziționa cumpărătorul. Motto: Lucruri mici care contează! De acolo am creat o identitate de brand elevată cu forme de literă ludice însoțite de o paletă sumară dar vitală de culori și o direcție artistică plină de elemente artizanale care dau o notă caldă, personală.
În final am realizat și elemente grafice pentru website și social media care au făcut legătura între produse și fotografiile neprelucrate ale acestora pentru a spune povestea brandului, atrăgând în același timp vânzări.