APOSTROPHE – BRANDING & MORE

branding

SERVICII GRAFICE


  • Cercetare și strategie
  • Arhitectură de brand
  • Denumire brand
  • Design logo
  • Brand book
  • Grafică Social Media
  • Context

    Conceptul Apostrophe satisface nevoia micilor momente care fac diferența în viață: un magazin online cu peste 1.000 de produse la prețuri accesibile, potrivite pentru orice ocazie. Oferă o gamă largă de articole pentru cumpărători: începând cu articole de uz zilnic continuând cu haine, produse de birotică, chiar și jucării.

    Apostrophe a înțeles câte de important este să oferi opțiuni multiple clienților tăi și a intuit că acest concept este alegerea perfectă de branding.

    Perspectivă

    Analiza consumatorului a arătat nevoia unui spațiu de comercializare cu produse amuzante și aducătoare de bună dispoziție. Echipa BVR’s Creative Lodge a concluzionat că identitatea de brand și valorile asociate trebuiau să captureze aceste emoții, în strânsă relație cu stilul și moda contemporane.

    Soluție

    Pentru a depăși branding-ul convențional asociat categoriei de consumatori, am construit o strategie orientată spre a aduce mai mult bine în lume într-o formă prietenoasă și de impact. Imaginea Apostrophe este căruciorul de cumpărături care, prin natura lui curajoasă și jucăușă, „duce” oricâte produse poate achiziționa cumpărătorul. Motto: Lucruri mici care contează! De acolo am creat o identitate de brand elevată cu forme de literă ludice însoțite de o paletă sumară dar vitală de culori și o direcție artistică plină de elemente artizanale care dau o notă caldă, personală.
    În final am realizat și elemente grafice pentru website și social media care au făcut legătura între produse și fotografiile neprelucrate ale acestora pentru a spune povestea brandului, atrăgând în același timp vânzări.

    brand book

    PREZENTARE APOSTROPHE

    brand book
    brand book
    brand book
    new-products
    brand book
    brand book