Logo
Logo-ul tău este imaginea principală a companiei tale. Reprezintă nu numai compania, ci și, viziunea și serviciile tale. Logo-urile de succes sunt usor de recunoscut; dacă nu atrag priviri ulterioare înseamnă că trebuie să te întrorci din nou la desenat…
De ce este logo-ul tău atât de important?
Asemeni ție, compania ta are propria viziune, valori culturale și personalitate. Pentru a te distinge de alte companii din industria ta trebuie să fii unic, să te exprimi prin elemente de identitate care te disting din marea masă.
Poți utiliza aceste accente de unicitate pentru proiectarea logo-ului, făcându-l să iasă în evidență.
Când îți schițezi logo-ul, ia în considerare următoarele:
• Alege culorile, fonturile și dimensiunile adaptate la publicul țintă
• Adaptează-l la toate suporturile și materialele pentru formatele digitale și tipărite
• Asigură-te că te reprezintă – dacă nu îți place, continuă să lucrezi la designul lui
• Creează mai multe modele cu direcții vizuale diferite
• Acordă timp suficient pentru a dezvolta și finisa din schițele inițiale
Fii consecvent
Dacă ești serios în legătură cu afacerea ta, trebuie să creezi un logo care să te reprezinte mult timp vrei, să exprimi stabilitatea și puterea companiei. Schimbarea radicală și frecventă a logo-ului va duce la pierderea notorietății mărcii și cu siguranță nu vrei să se întâmple asta.
Gândește-te la cele mai bune mărci comerciale de pe piață, (Citește aici despre istoria brand-ului) cum ar fi Coca-Cola, Alfa-Romeo și Stella Artois, toate au fost actialiăzate de-a lungul anilor, dar niciuna nu s-a schimbat fundamental. Acesta este motivul pentru sunt ușor de recunoscute în întreaga lume. S-ar putea să nu gândești la o scară atât de mare ca aceste companii uriașe, dar este un lucru important de ținut cont atunci când îți proiectezi propriul logo. Un alt aspect foarte important este profesionalismul – pentru un logo de calitate, atractiv și competitiv asigură-te că lucrezi cu un bun profesionist. El va avea experiență în acest domeniu și îți va economisi timp și resurse concentrându-se eficient asupra afacerii tale.
De asemenea, în procesul de creație, analizează compoziția cu o minte proaspătă, privind din exterior. O mică detașare te poate ajuta să vezi imediat care sunt detalile ce necesită corecții și să găsești punctele care pot fi îmbunătățite și pe care le-ai putea găsi dificile atunci când ești implicat direct. Găsește pe cineva în scopul colaborării pe termen lung și garantat, vei ajunge să își mulțumești că, deși ai cheltuit inițial mai mult decât estimai, ai un logo extraordinar pe care îl folosești și care este la fel de sugestiv și atractiv și după foarte mulți ani.
Când proiectezi logo-ul, ține cont de aceste sfaturi. Logo-ul sau sigla este un instrument de succes atunci când te reprezintă și reflectă întru-totul afacerea ta,
Fii unic, fresh și creativ!
Oferim servicii de logo design și avem o experiență extinsă în producția de logo-uri pentru companii. Dacă ești interesat, consultă pagina noastră principală pentru a afla mai multe despre serviciile noastre!
Recent Comments