Valentine’s Day
Sau cum ar spune cântecul – Love is in the air, luna februarie este supranumită și luna iubirii, un clișeu de care nu scăpăm nici anul acesta.
Profitul comercial al acestei perioade este fără doar și poate principalul motiv pentru care am adoptat acest Valentine’s Day cu iz de dragoste împachetată – cum altfel, când suntem bombardați din toate direcțiile cu oferte de neratat.
Brand Love
E un fel de Black Friday al iubirii în care toată lumea trebuie să beneficieze de ceva – o întâlnire romantică, un cadou în nuanțe de roșu aprins, o ședință foto într-un cadru de poveste, o ieșire cu discount, 2 deserturi la preț de unul, șampanie cât cuprinde.
Este oportunitatea perfectă pentru a vinde mai mult, pentru a crește valoarea brand-ului tău prin branding. Anul acesta este în continuare special cu restricții impuse datorită pandemiei, astfel sărbătoarea se mută cu precădere în mediul on line și acasă.
Deja au apărut primele idei, oferte speciale, discount-uri pe mail, video-uri și câte și mai câte… ne rămâne doar să ne iubim.
Marketing dulce
Brand-urile o așteaptă și ele tot cu nerăbdare, prin campanii îmbietoare, pregătite din timp, fie că e un concurs, o poză cu inimioare, ciocolată sau orice e roșu și voluptos. Redeschiderea restaurantelor chiar și parțială, va aduce proprietarilor venituri esențiale cu acest prilej de Valentine’s Day.
Preparate speciale, cu băuturi și dulciuri delicioase – așa sună promisiunile teraselor în perioada imediat următoare. Și cum să nu vrem să optăm pentru o astfel de ofertă? Mai ales după ce am fost nevoiți să petrecem atât de multe sărbători acasă.
Branding de Valentine’s Day
Și atunci ce legătură este între Branding și Valentine’s Day? Brand-urile sărbătoresc această zi prin creativitatea oferită în campaniile de marketing și prin branding. Conținutul adecvat trebuie să fie cel care primează, lumea se schimbă, iar oamenii trebuie să aleagă un vizual câștigător pentru produsul mult dorit.
Pentru proprietarii de afaceri, această perioadă deschide noi posibilități pentru produse și design-uri bune dincolo de bomboanele în formă de inimă și ursuleții de pluș, create de cele mai bune agentii de branding din România.
În timp ce florile și bomboanele de ciocolată rămân în continuare pe listele cumpărătorilor de cadouri, consumatorii caută noi modalități de a sărbători această zi cu partenerii, familia, prietenii, colegii și animalele de companie.
Știm că Ziua Îndrăgostiților va fi diferită anul aceasta, dar tema principală a sărbătorii rămâne aceeași. Generează publicitate – produsul sau serviciul promovat poate fi folosit pentru a crea o seară specială acasă.
Așadar, iată câteva idei care te vor ajuta să oferi ceea ce se caută pe piață.
- Gândește dincolo de romantism – Deși iubirea a creat această sărbătoare, cheia succesului unei campanii este să gândești diferit. De exemplu, extinde ofertele tale și spre proprietarii de animale de companie: iubirea se poate celebra în orice formă. Conform studiilor efectuate, unul din 5 oameni va găsi propice să cumpere în această zi ceva pentru prietenul necuvântător.
Pentru a satisface apetitul comercial al acestor clienți comercianții din pet shop-uri lansează produse precum dulciuri în formă de inimă și buchete de trandafiri masticabile. - Pregătește și promovează o ofertă irezistibilă. Este timpul să devii creativ. Concurența dorește să profite de creșterea vânzărilor prin comerț electronic în februarie, așadar promovează o linie de produse în catalogul propriu pentru Ziua Îndrăgostiților, disponibilă limitat, ca ofertă specială.
- Creează un ghid pentru cadouri. Majoritatea cumpărătorilor încă își revin după sărbătorile de iarnă și nu se așteaptă la multe reduceri. Pentru a le arăta dragostea, oferă transport gratuit sau un cod promoțional, cu o reducere între 20-50%. Vor aprecia și sigur vor dori să revină pe site-ul tău. Dacă te întrebi ce anume ar fi bine să vinzi acum, tricourile personalizate, păturile și seturile de îmbrăcăminte sunt candidații perfecți. Le vei crea un sentiment de apreciere și sigur vor dori să revină pe site-ul tău. Dacă cumva te întrebi ce să vinzi acum, sigur se potrivesc tricourile personalizate, păturile și seturile de îmbrăcăminte sunt candidații perfecți.Ia un produs bestseller din afacerea ta și adaptează-l cu simboluri specifice sărbătorii. Personalizarea produsului va face clientul un promotor al brand-ului. În plus, oamenii îți vor spune exact ce produse își doresc. Astfel ei devin o sursă de inspirație pentru extinderea catalogului de produse.
- Actualizează descrierile produselor de pe site (si adaugă cuvinte-cheie care sunt aplicabile acestui eveniment. Oamenii caută cadouri cu această ocazie, deci asigură-te că produsele tale se încadrează aici. Creează o campanie e-mail tematică. Anunță clienții despre ofertă. Cel mai important aspect este limita de timp, creează sentimentul de urgență care favorizează achizițiile într-un ritm mai accelerat. Amintește-le clienților despre timpul de livrare, valabilitatea ofertei și oferă-le un îndemn CTA (call to action) suficient de puternic să înceapă cumpărăturile cât mai curând posibil.
- Promovează-te și pe social media. Organizează un concurs de fotografii pe Instagram. Fii conștient că cele mai bune fotografii ale produselor tale sunt cele ale clienților, chiar atunci când se bucură de produse de Valentine’s Day.
- Creează un hahstag și roagă publicul să trimită fotografii cu produsul tău. Poți alege câștigătorul folosind o aplicație sau prin vot. Invită publicul să împărtășească o poveste de iubire, în acest fel vei putea crea o comunitate care se va asocia cu valorile tale.
- Creează un sondaj. Cerând o opinie de la clienții tăi, vor fi mai implicați în afacerea ta, se vor simți mai atașatți de companie iar tu vei obține, totodată, informații valoroase despre profilul lor.
- Susține o cauză caritabilă în care crezi.
- Schimbă logo-ul și fotografiile de copertă, arată-ți prin brand latura umană, prietenoasă și amuzantă clienților.
- Etalează-ți creativitatea prin conținut video original 🙂
Accesorii decorative dedicate pentru animalele de companie sunt și ele aduse în prim plan în această perioadă.
- Branding
- Marketing
- Procentaj Pure Love de Valentine’s Day
- Social Media
Punând laolaltă toate sfaturile de mai sus simte publicul tău țintă această zi de Valentine’s Day și personalizează din timp campania de dragoste pentru Brand-ul tău.
Recent Comments